poniedziałek, 5 września 2011

Wymarzone (kolczyki z ceramiką)

Jeśli marzenia mają jakiś kolor, to ja powiedziałabym, że ich barwa jest dokładnie taka, jak szkliwo tych ceramicznych kulek. Trudny do sfotografowania, niebiesko-fioletowy, czy też raczej liliowy odcień korali budzi we mnie same pozytywne skojarzenia:-)

Wymarzone: oksydowane i przetarte srebro próby 925 i 930, ceramika, hematyt. Długość całkowita (wraz ze sztyftami): 3,8 cm.





Kolczyki wykonane we współpracy ze sklepem Pasart.

3 komentarze:

  1. Prześliczne są...Bardzo mi się podoba ich kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Verha, rzeczywiście te korale mają bardzo ładny kolor. Dziękuję Ci za komentarz:-)

    Kasiu, miło mi bardzo, że komentujesz moje prace. Dziękuję!:-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli poświęcisz kilka chwil na wyrażenie swojej opinii. Dziękuję za każdy komentarz:-)