niedziela, 19 lutego 2012

Kółeczka po przerwie

W czasie wyjazdu doświadczyłam wielu lądowań na śniegu. Niestety nie wszystkie były miękkie;-)

Dziś chciałabym zaprezentować trzy pary. W różnych kolorach, za to wszystkie z ogniwkami.

Karmelowy krem: oksydowane i przetarte srebro próby 925 i 930, agat (śliczne fasetowane kulki 8 mm o niejednorodnym wybarwieniu), bronzyt (fasetowane oponki 7 mm). Długość całkowita (wraz z biglami): ok. 6,2 cm.





Kyanit pod pancerzykiem: oksydowane i przetarte srebro próby 925 i 930, kyanit (delikatnie surowe owale ok. 20 mm). Długość całkowita (wraz z biglami): ok. 5,5 cm.





W fartuszku: oksydowane i przetarte srebro próby 925 i 930, koral robaczywka (kulki ok. 8 mm). Długość (wraz z biglami): ok. 4,8 cm.



7 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki:)Najbardziej tym razem podobają mi się te z koralem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ładne i dopracowane, ale najbardziej podobają mi się te z agatem i bronzytem:). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace tworzysz. Są delikatne i kobiecie i z takim wyczuciem robione. Tworzone w sam raz pod moje ucho ;) Dawno takiej szarej oksydy nie widziałam, baaardzo mi się tu podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. te z koralem są po prostu śliczniutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś wszędzie wyłapuję brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ew, Ewelino, KRY MA.art, Kasiu, Verha, KRÓFKO, dziękuję Wam dziewczyny za komentarze. To ciekawe, że każda z Was zwróciła uwagę na inną parę:-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli poświęcisz kilka chwil na wyrażenie swojej opinii. Dziękuję za każdy komentarz:-)