piątek, 3 lutego 2012

Srebrna kulka i już

Wyjeżdżam jutro na tydzień, ale po powrocie mam nadzieję kontynuować regularne zamieszczanie wpisów na blogu. Nie dajcie się mrozowi i trzymajcie kciuki, żebym ja też się nie dała!;-)

Rozkład sił: oksydowane i przetarte srebro próby 925 i 930, różowy koral (ok. 4 mm). Długość całkowita (wraz ze sztyftami): ok.4,2 cm.





Kuklumas: oksydowane i przetarte srebro próby 925 i 930, perła hodowlana (ok. 5 mm). Długość całkowita (wraz ze sztyftami): 3,9 cm.

Kolczyki powstały we współpracy ze sklepem Pasart.


3 komentarze:

  1. śliczne są te kolczyki, miłego wyjazdu
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie oryginalne zestawienia kolorystyczne - bardzo mi się podobają;) A ogniwka mnie urzekają, zbieram siły, żeby też coś stworzyć z ich udziałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smartnesspattern, dziękuję, Twój blog już odwiedziłam:-)

    April, zbieraj, zbieraj, bo "Trzy kijanki" wyszły Ci bardzo fajnie:-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli poświęcisz kilka chwil na wyrażenie swojej opinii. Dziękuję za każdy komentarz:-)