wtorek, 10 sierpnia 2010

Głęboko, głęboko (kyanit)

Bohaterem dzisiejszego wpisu jest kyanit. Ten o chłodnej barwie zieleni czy szarości jest bardzo ładny, ale według mnie najbardziej atrakcyjna jest jego głęboko niebieska, granatowo-morska odmiana. W moich pracach kyanit najczęściej występuje w wersji solo, ale w najnowszym komplecie zdecydowałam się na zestawienie go z grossularem (zieloną odmianą granatu).

Half of you, komplet: kolczyki i bransoletka. Kyanit, grossular, oksydowane srebro próby 925 i 930










Kółka do kwadratu: kyanit, oksydowane srebro próby 925 i 930




Maluchy. Pani kyanit: kyanit, oksydowane srebro próby 925 i 930




Surowy, chłodny, szarawy, inny. Ma swój urok:-) Kyanit wnikliwy: kyanit, labradoryt (drobniutkie kuleczki wplecione w łańcuszek), oksydowane srebro próby 925 i 930




A tutaj znów piękna głęboka barwa. Głęboko: kyanit, oksydowane srebro próby 925 i 930 (w tym ręcznie młotkowane ogniwa)



Szturm na sztorm: kyanit, oksydowane srebro próby 925 i 930

9 komentarzy:

  1. Także zakochałam się w Kyanitach, a w Twoim wykonaniu widać pełnię ich krasy :) Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne!Szczegolnie podoba mi sie polaczenie kolorystyczne w pierwszym komplecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. w2szystkie piękne bez wyjątku zgadzam się ,połączenie kolorystyczne świetne !
    ALICJA

    OdpowiedzUsuń
  4. Arashi, dziękuję za odwiedziny:-) Czekam w takim razie na kyanit w Twojej oprawie!

    Haniu, Alicjo, dziękuję Wam i cieszę się, że to połączenie kamieni przypadło Wam do gustu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory moje ulubione, wzdycham do bransoletki ach.. ślinka mi pociekła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka 2 kolorowa moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię kyanit. Jest taki zadziwiający.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, eleganckie, majestatyczne, delikatne i lekkie jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwona, dziękuję Ci za odwiedziny:*

    Harapati, bardzo mi miło, że prace przypadły Ci do gustu. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli poświęcisz kilka chwil na wyrażenie swojej opinii. Dziękuję za każdy komentarz:-)