czwartek, 11 września 2014

Wyprzedaż (aktualizacja)

Dzień dobry!
Chciałabym rozwiać ewentualne wątpliwości wszystkich, którzy trafiają na mój blog. Nowa biżuteria na sprzedaż już nie powstaje, ale prace oznaczone w poniższym wpisie jako "dostępne" nadal można kupić po bardzo okazyjnych cenach. Wystarczy się ze mną skontaktować: modzelewskiej@gmail.com.
Zapraszam do zakupów:-)

Juodieji - DOSTĘPNE
Kolczyki wykonane z oksydowanego (przyciemnionego) srebra próby 925 i 930 oraz onyksu (fasetowane kulki ok. 8 mm). Długość całkowita (wraz z biglami): ok. 4,9 cm. Cena: 39 zł + 6 zł (wysyłka krajowa).


Halka - DOSTĘPNE
Kolczyki wykonane z mocno oksydowanego (przyciemnionego) i przetartego srebra próby 925 i 930 oraz przezroczystych kryształków Swarovski Bicone w odcieniu Crystal. Długość całkowita (wraz z własnoręcznie kształtowanymi biglami): ok. 3,9 cm. Cena: 35 zł + 6 zł (wysyłka krajowa).


Morkos - DOSTĘPNE
Kolczyki wykonane ze srebra próby 925 i 930, miedzi oraz agatu (oliwki 14 mm). Oksydowane i przetarte. Długość całkowita (wraz ze srebrnymi biglami): ok. 5,6 cm. Cena: 29 zł + 6 zł (wysyłka krajowa).


Złapane - DOSTĘPNE
Kolczyki wykonane ze srebra próby 925 i 930, miedzi i kamienia słonecznego (owale 9-10 mm). Oksydowane i przetarte. Długość całkowita (wraz ze srebrnymi sztyftami): ok. 4,1 cm. Do kolczyków dołączam sylikonowe zatyczki. Cena: 25 zł + 6 zł (wysyłka krajowa).


Kształtny krzemień - DOSTĘPNA
Zawieszka wykonana z oksydowanego, przetartego i polerowanego srebra próby 925 i 930 oraz bardzo ładnie wybarwionego krzemienia pasiastego (poduszka ok. 20x15 mm). Długość całkowita (wraz z krawatką): ok. 3,5 cm. Cena: 17 zł + 6 zł (wysyłka krajowa).

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe :) rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale lekka, podoba mi się taka. Widać, że jest przyjemna do noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki z kamienia słonecznego przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się moja własnoręcznie tworzona biżuteria i jeszcze nigdy nie miałam sytuacji, aby cokolwiek z niej sprzedawać. Tym bardziej, że wykonywana jest z dobrych elementów z https://pl.silvexcraft.eu/ i jestem przekonana, że nie ma nic ładniejszego jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wyrafinowana biżuteria. Ja lubię delikatne i proste formy jak np. https://esclusiva.pl/Kolczyki-wazki. Kształty są jednocześnie oryginalne

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli poświęcisz kilka chwil na wyrażenie swojej opinii. Dziękuję za każdy komentarz:-)